sobota, 19 października 2013

Witajcie!

Cześć!
Witam Was po krótkiej przerwie na nowym blogu. Tematyka zbliżona a jednak inna. Razem z głównymi bohaterami- Rosalie i Zayn'em- wkraczamy w niezwykły świat pełny nieoczekiwanych zwrotów akcji i magii. Mam nadzieje, że będziecie śledzić nasze "wypociny" i komentować. Rozdziały będą ukazywać się co dwa tygodnie. Będziemy je pisać albo razem albo tak jak na poprzednim blogu każda swój. Mam nadzieje, że nie będzie tutaj żadnych nie miłych komentarzy obrażających mnie lub Patrycję. Cieszę się, że będziemy znowu dla Was tworzyć. Przewiduje jakieś 20-25 rozdziałów. Założyłam nam też aska na którym możecie pytać o uczucia bohaterów, kiedy będzie rozdział itp.

Ask: http://ask.fm/TouchedByAnAngel
Mail: patrycja.edwards@o2.pl
Twittery:
mój: @Senseyka_
Patrycji: @HaroldSttyles
Rosalie: @RosalieLondon
Harry'ego: @Ofic_Harry
Zayn'a: @Ofic_Zayn
Louis'a: @ofic_tomlinson
Liam'a: @Daddy_Liamx
Niall mi gdzieś zniknął :D tzn zapomniałam nazwy

Pierwszy rozdział może już za tydzień :) Trzymajcie się <3 Buziaki!
---------------------
Wasza Edwards xx

1 komentarz:

  1. oOoooo już nie moge się doczekać tego pierwszego rozdziału ...
    Pozdrowienia x.x
    ps: dziekuje Edwards za info dotyczące nowego linku ;)

    OdpowiedzUsuń